úterý 26. června 2012

Hlody naší drobotiny 2

Miminko Bibinka začalo plakat. Zrovna jsem jí dělala v kuchyni mlíčko a tak jsem poslala Tobíka ať jí něco hezkého poví než přijdu. Tobík ochotně odběhl a z obýváku se ozvalo: "Bibiko, ty ptáku, TICHO!"

Byli jsme se registrovat do místní knihovny a Tobíka se okamžitě ujala holčička asi o dvě hlavy vyšší než on a strašně ochotně mu ukazovala všechny knížky pro děti...on stál v koutku jak oukropeček a pak jí říká: "Viš, já su z tebe stlašne nelvózní!"

T: maminko, kdo všechno vystupuje v cirkuse?
Ja: noooo, akrobati, hadí žena, krasojezdkyně, krotitelé šelem, klauni, provazochodci,.....
T: a víš koho jsi zapomněla??? (chvíle napjatého ticha) ....no přeceeee.... CIRKUSÁKY!!!

Tobík nakreslil "piráta" a hrdě mi ukazoval svůj výtvor:
"Vidíš, mami? Tady má lebku s hnátama, tady oko, ruce, nohy a tady....dloooouhýho pinďoura!" emoticon

T.: "Mami, když Bibinka něco rozbije, tak to vyhodím, když něco vylije, tak to utřu, když něco vysype, tak to zametu."
Ja: Výborně, tím mi moc pomůžeš!"
T: "Nebo víš co? Radši zavolám: Boooooooooooože, tati, Bibinka je prase!"


rozhovor v ložnici:
tatínek: "Tady něco smrdí..." a synek pohotově: "Asi to seš ty!"


"mamí, mušu jezdit na kojoblešce?"

Bibi stojí nad loužičkou v kuchyni: "Mami, čulala!" "Bibi, ty ses počůrala?" "Neeee, táta počulala!"

Chystala jsem na dvoře dřevo na zatopení a neslyšela, že se v obýváku probudila Bibča. V tom ze dveří vykráčel Tobík a nasupeně mi říká: "Mami! V obýváku ti řve nějaké batole! Běž si pro něho!"



Žádné komentáře:

Okomentovat