úterý 26. června 2012

Hlody naší drobotiny 3

Tobi, řekni PSTRUH...šprucht...Bibi a teď ty...pš,pš,pš, jyba!

Tobík a jeho kamarádka se naháněli na chodbě a Tobík volal: "Kitynko, ty moje pedelko, počkéj!"

T. spadl z kola a škaredě si odřel kolena. Následoval velký řev. Od tety proto dostal lentilky a když se s něma cpal, šeptal mi: "Mami, já tu čokoládku posílám krevním destičkám,aby mi ty kolínka rychlej opravily."

"a proč rostou vlasy z mozku?"

Bibi: "Hele, mami, rambajs!" (tramvaj)

Bibi telefonuje: "Halo babinko, volala Bibinku? Ne-e? Tak naskedanou!"

"Hele, Bibi, to je velká čiči s proužkama..." "GEPARD?" "neee, TY..." "TY GEPARD?"

Tobík s hrůzou v hlase: "mamíííí, pomóc, já mám shnilej prst!" no... nevšiml si, ze si kápl puding na nehet a ten mu tam zaschl :-)

Meli jsme folklorní chvilku a koukali se na tanec, kde si chlapi vyměňovali klobouky...Tobíkovi to přišlo strašně vtipný a když skončili říká: "tak! a teď by mohly přijít ženský a vyslíkat si šaty!"

Hledala jsem knížku a Bibi se za mnou táhla jak ocásek, tak jí říkám: "Bibinko, momentíček, momentíček..." a Bibinka se rozhlídla: "Momentíííííčku, kde jsi????"           

Tobík běhal po bytě jen v ponožkách a na můj dotaz proč jsem se dozvěděla, že je "Nahulinda obecná ponožková, žijící na chladných místech"

"mami, ta pohádka dopadla dobře, víla ho (Pinocchia) proměnila z dřevěnýho na kůžovýho a byli všichni šťastní" :-)

"Tý jo, mamko, já jsem ráno vstal a chtěl si povídat s taťkou. Jenže on nebyl v ložnici, ani v pokojíčku, ani v obýváku, ani pod postelí, dokonce ani v ledničce ne. A když jsem zavolal, tak vůbec nezakukal!"
 
"mamííí, já už umím šmikat požádně! Já už nepopletuju!"
 
Vysvětlovala jsem dětem, že kravička je maminka, býk tatínek a telátko miminko. Tobík s Bibcou si to vzali k srdci a půlku odpoledne za mnou chodili s oslovením: "mamko, krááávo"
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat