středa 27. června 2012

Kačky blátotlačky

Včera byl velký den pro naši žehličku. Na netu mě už kdysi dávno nadchlo tvoření s nastrouhanýma voskovkama a konečně jsem dozrála k rozhodnutí to vyzkoušet. Však mě přinejhorším Martin jen zabije za zničenou žehličku...:-D A tak loupežníci nafasovali struhadla a voskovky a dali se do práce. Prvním krokem bylo nastrouhat na jemném struhadle všechny voskovky a podle barev je dát do misek. Když bylo hotovo, sypali hoblinky na papíry a přes papír na pečení jsme je vyžehlili. Hrála jsem při tom naprosto klidnou, ale musím říct, že nervy to byly, protože jsem netušila jak moc voskovky prosáknou. Teď už můžu konstatovat, že žehlička přežila bez úhony a vznikly zajímavé barevné papíry. Uf! Během celé akce se objevily dva problémy: první zádrhel bylo moc velké množství voskovek na prvním výkresu a druhým Bibinčina neochota pochopit, že když už není co sypat, tak má prostě smůlu.
Na internetu jsme pak vybrali obrys kačenek, které jsem obkreslila, vystřihla a překreslila na zadní stranu voskovkových papírů, opět vystřihla a nalepili jsme je na okno v pokojíčku.







Bibinku pak ještě nadchla další aktivita, ikdyž jsem si myslela, že ji bavit nebude. K naprostému štěstí dvouleté cácoře stačí misky s vodou a houbička na nádobí. Seděla u toho přes půl hodiny, vodu přemístila asi 10x a kdyby si trochu nepolila tričko, seděla by u toho asi ještě teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat